Monday, May 11, 2009

Ikan yg berwarna warni


CURRENTLY WORK AS: MY MUM'S DRIVER


Oklah tu..cuti ni aku mnjadi driver mak aku memndngkan mak aku xberapa suka mmandu..cpt pening kepala katanye..so, akulah yg mmbawanye ke pasar dan sbagainya..bes gak mmandangkan mak aku ni cm aku gak suka shopping2 so aku bkn takat dpt 'window shopping' je klu g ngn mak.suka2!
Semalam g Tesco Semenyih beli ikan..tgk la ikan yg spesel ni..maybe ada yg da penah tgk, tp aku yg jakun ni 1st tyme tgk lalu tnpa segan silu mngeluarkan hanset dan tngkp gambar..



Memula tgk tag harga ni dulu..ikan parrot gitu!


Cak! tengok tu..cun x!






Yang kaler xbape cun kt sebelah tu jgn tnye ikan ape! (My feveret tu)




Cuba tgk mulut die..perghh..cun giler.warna warni mcm pelangi..

Klu aku dpt ikan ni hidup2 aku xsampai hati nk mkn..baik pelihara ke..xpun bg die kwn ngn parrot..sian die cun2 kena makan.

Kami pulang tnpa mmbeli ikan ini. Hari ni gi Kajang plak dan aku telah mmbuktikan bhwa aku mmg seorg pmandu yg xreti parking.. buat side parking dekat 20 mnit last2 kluar cari parking lain.huah3. pttlah dlu kena repeat exam parking [ ] time.(dirahsiakan demi utk tdk memalukan empunya blog).

Sape nk tlg ajar parking?

3 comments:

diaryofzen said...

knpem2 lbey dr skali repeat kan2??hak2

Aku Bukan JLo said...

wah...cun nyer ikan tu...asal x beli?baru nak tanye mane lg sedap...ikan tu ke ikan sedap bys??hahah sy tau bape kali kne repeat!! nak sy bagi tau??wuahhaha

adnexa hani said...

penulis blog dinasihatkan pleh lawyer utk tdk mmberi apa2 komen..haha.