Saturday, April 3, 2010

Pergilah sayang~

Munink! yeah walaupun pada ble2 pun anda sdg baca entry ini sy mnypenya pada waktu pagi ahad slepas subuh..sejak bberapa bulan lps (sem ni) mata aku dah diajar berdisiplin lps subuh je xleh tdo even wpun hari cuti..(kdg2 cm xbes gak). walaupun mlm td tdo nak dkt kul 2 tp pas solat still xleh tdo..xpe2, praktis utk kawin (tibe2 je..

okay, malam kelmarin blk aku jadi karoke tempat org paraktis utk menyumbangkan suara utk dinner (sy xterlibat, harap maklum). Inilah lagunya..bila dgr2 lagu ni blh sentap gak..layan jap..

Pergilah Sayang-Ella dan Korie


Indah terasa bila cinta tercipta
Memadu kasih janji bersama
Bersama-sama melafaz kata cinta
Gurau senda dan tawa berdua

Tapi kini semuanya kenangan
Kau pergi tanpa pesan

Mana janjimu yang kau lafazkan dulu
Hidup dan matimu bersamaku
Rela kau pegi walau hati disakiti
Biarkanlah aku sendiri

Airmata menjadi penawar
Akanku simpan semua jadi kenangan oh... oh... oh...

Pergilah kasih, pergilah sayang
Tinggalkan aku (pergilah sayang)
Biarkan saja kenangan berlalu
Antara kau dan aku
Pergilah sayang


Aku blh consider aku ni mcm tabah gak la orgnye.chewah. kalau putus cinta (bile sambung) pun blh buat2 cool lagi..
anyway mekasih kpd kawan2 yg sentiasa menceriakan hdup..thats my strength!
n to my keje tesis+report+klinikal exam+paper+segala bagai keje yg membuatkan aku pura2 sibuk dan dapat pasrah melupakan awk..

everything is gonna be fine...kena tunggu lg setahun ke ni? adeh..

1 comment:

azuwanmusa said...

ramantik kamu ni..aha