Wednesday, January 13, 2010

fikiran kosong...

buat pertama kalinya aku membuka blog dan rasa ingin menulis sesuatu (meluahkan mungkin) pabila aku rsa aku xpercaya sape2 kat dunia ni. ok, mungkin ada boleh dipercayai..tp setakat mana mampu memahami.. saya sgt stressss!!! in fact sy xpernah rasa mcm ni.ingin mengalir air mata tbe2 tanpa sbb yg pasti..Ya Allah...kurniakan kekuatan utkku...lemahnya aku xmampu tanggung dugaan kecil sebegini..Ya Allah..pinjamkanlah sekelumit kekuatan utkku.......

pergi2 sume, aku mampu hidup tanpa 'benda2' yang menyakitkan hati..aku da cukup masalah utk menambah pkr psl 'benda' len!owh pliz2 u a reallyyyy uninvited!

4 comments:

Soleha Adnan said...

anie marah kat org ke..

adnexa hani said...

bukan mrh kat org..mrh kat diri sndri yg xmmpu nak handle keadaan..maybe i can say dat?

Unknown said...

anie????!!! mengapakah kamu?

-nash- said...

anie... apsal ni laling...?