Wednesday, October 28, 2009

Is '...... ' is really meant for you?

4.01 pm.. exam week.next paper lusa..(hujan lebat di KL dan aku msih bertahan di meja,xtdo, tp xstudy gak)

sebenarnya byk sgt benda belegar2 dlm otak aku ni..tp klu nak tulis je byk sgt consideration yg perlu diambil.cthye kli die ni baca cmne..klu die tu baca cmne..at last aku xjadi tlis..rsa nak bt blog lagi satu yg org xtau sape authornya.

Cte ni adalah sdikit coret2 di kala hujan......

Hari tu aku lepak ngn kwn aku yg lama xbkesempatan nk jmpa@contact (walaupun 1 fak). adalah lbh kurang sethun stgh xdpt seat together ngn dia (ala2 jejak kasih gitu). Tah mcm mana at that tyme dia mmbuat tafsiran pasal aku: 'anie, awk ni mst xbercinta kan skang,happy go lucky semacam je'. ok, fine betul. dia pun meneruskan tafsirannya tanpa dipinta : 'awk ada suka kat sorg ni,tp awk xtau dia suka kat awk ke tak'. ok ow.no komen.

Macam mana kita nak tau kita mmg betul2 perlukan org tu or it just another silly crush or we r just meant to be friend or...' Itu soklan aku kpd ahli nujum tersebut.
'Awk kosongkan fikiran, pejam mata..dan tgk wajah siapa yg awk nampak..tp pastikan fikiran awk betul2 kosong'

Phew~ bunyi mcm senang..tp sebenarnya aku dah try..susah btl nak kosongkan fikiran! so aku assume ekprementasi aku masih belum berjaya..mungkin aku patut tnya die pasni ada tak teknik lain yg boleh diaplikasi..hihi.

Ingin ku bertanya siapakah yg bertakhta di hati bibir kaku utk berbicara..penasaran mencari erti rindu dan kasih.biarlah takdir dan waktu menjadi hakim menentukan segalanya.....

No comments: